Jamu Susuk Dara

Jamu Susuk Dara
Pengedar Jamu Susuk Dara Johor dan Malaysia

Saturday, November 9, 2013

Macamana nak beli Produk Jamu Susuk Dara

Tuan/Puan ,

Boleh hubungi saya untuk pembelian dengan cara berikut :

call/sms/whatsapp 0197745897
email : jsdskudai@gmail.com
fb :jsd ShiMin
Fanpage FB ; https://www.facebook.com/JsdSkudai

Ready stock di stor saya :


Sebolehnya pengguna baru anda digalakkan berkongsi masalah jadi lebih mudah saya untuk cadangkan kesesuaian produk.

Cara order dihantar :

1. Cash on Delivery :

- Setiap hari : Taman U, UTM Skudai, Kangkar Pulai, Mutiara Rini, Taman Tun, dll
- Appointment : Sekitar Skudai, Tebrau City, Larkin, Kulai, JB (Sabtu/Ahad/Public Holiday) , caj penghantaran dikenakan antara RM3-RM5

2. Poslaju setiap hari untuk pembelian sebelum pkul 1 tengahari dan dijangka tiba keesokan harinya. (Isnin-Jumaat). Kos pos bermula rm7 dan mengikut berat barang.


ATAU boleh hubungi agen2 di bawah naungan saya di kolum kiri .

Saya juga mencari individu yang ingin mencari pendapatan tambahan tidak kira dimana anda berada. Tawaran akan ditutp pada 30 Januari 2014




Terima kasih

No comments:

Post a Comment