Jamu Susuk Dara

Jamu Susuk Dara
Pengedar Jamu Susuk Dara Johor dan Malaysia

Tuesday, April 1, 2014

Urutan Minyak Ikat Kasih

URUTAN MINYAK IKAT KASIH UNTUK LELAKI


  • cara urutan guna minyak ikat kasih


    1.Urut sisi kanan dan kiri zakar, dari arah pangkal hingga ke kepala zakar. Tahan kulit di bahagian pangkal zakar jika kendur. Lakukan 5 kali urut sekali genggaman. 
    2.Urut dari pangkal lubang dubur hingga ke pangkal buah zakar. Ulang 7 kali. 
    3.Tekan di dua bahagian lubang cincin dengan jari perlahan Ulang 11 kali. 
    4.Urut di celah pelipat peha menghala ke arah bahagian lutut. Ulang 21 kali. 
    5.Tangan kanan memegang zakar melalui bawah peha kanan. Luruskan kaki sedikit demi sedikit. 
    6.Urut pangkal zakar ke arah luar di bahagian kanan, kiri , atas dan bawah. Ulang 7 kali. 7.Urut di celah pelipat peha menghala ke arah bahagian lutut. Ulang 21 kali.
    Cara Penggunaan Biasa
    Cara penggunaan adalah amat mudah dan ianya adalah seperti yang dinyatakan label produk tersebut. Hanya lumurkan sedikit minyak ke seluruh zakar, kemudian mengurut zakar ke atas / ke depan. Waktu dan kekerapan untuk mengurut adalah mengikut kehendak sendiri. Malah, bagi yang tiada masa untuk mengurut, cukup sekadar melumurkan minyak pada zakar sebelum tidur dan biarkan semalam hingga ke pagi.
    Cara Penggunaan Tambahan
    Bagi yang dapat meluangkan lebih masa, terdapat beberapa petua tambahan yang boleh diamalkan untuk mendapatkan kesan yang lebih 'hebat' daripada cara penggunaan yang biasa.
    Biasanya urut tenaga batin yang diamalkan oleh orang-orang lama akan dilakukan pada waktu pagi selepas bangun tidur dan pada waktu malam sebelum tidur ( jika ingin bersama isteri, dilakukan sebelum bersama kemudian basuh sehingga bersih dan juga selepas bersama ) Minyak tersebut jika dibiarkan lebih lama adalah lebih baik lebih-lebih lagi apabila mengurutnya pada waktu sebelum tidur, baik dibiarkan semalaman dengan tujuan untuk membiarkan ramuan minyak tersebut meresap dan bertindak lebih lama ke dalam zakar.


No comments:

Post a Comment